Nákup / Reklamace

Sekce: Jak reklamovat - Reklamace


Vítáme Vás v našem internetovém obchodě www.Nejlepsi-Hodinky.cz. Nakupování u nás je velmi snadné a přehledné. Samotný obchod je přizpůsoben nejvyšším požadavkům orientace v námi nabízených produktech pomocí několika typů filtrací zboží dle jednotlivých kategorií(dámské, pánské, značka, atd.). Zároveň je kladen důraz na co nejlepší možnou grafiku s plnou koordinací pro různé typy prohlížečů(Internet Explorer, Mozilla, Opera). Dalším prvkem pro usnadnění orientace a hledání produktu pomocí klíčových slov je jednoduché fulltextové vyhledávání, kde stačí zadat Vámi hledané slovo(potvrzení "Hledej"). Po zadání se Vámi požadovaná fráze vyhledá. V případě, že chcete hledat pouze v některých odděleních, využijete jednotlivých typů filtrací zboží, jež jsou rozmístěny v horní části dle jednotlivých atributů.

Při nákupu na našem internetovém obchodě www.nejlepsi-hodinky.cz není nutná registrace předem, ale až v samotném průběhu Vámi vytvořené objednávky (viz níže). Samotná registrace slouží jakožto určitá ochrana mezi prodávajícím a kupujícím (spotřebitel). Zároveň je tím usnadněna komunikace mezi naší stranou a Vámi. Po vytvoření registrace a samotné objednávky lze po přihlášení do sekce "Můj účet" jednoduše prohlížet, v jakém stavu vyřizování jsou Vaše objednávky a reklamace. Zde si můžete také změnit veškeré Vámi uvedené kontaktní údaje. Veškeré aktivity spojené s nákupem jsou směřovány přes nákupní košík, objednávka obsahuje několik kroků (viz níže).

Všechny námi uváděné ceny jsou včetně DPH.

Internetový obchod www.Nejlepsi-Hodinky.cz je aktualizován několikrát do měsíce. 

Ne veškeré nabízené zboží je skladem. U neskladového zboží se automaticky prodlužují dodací lhůty až o 15 pracovních dní či až o 30 kalendářních dní dle jednotlivé nabídky vybraných značek(veškeré informace o dostupnostech produktů jsou k dispozici přímo v detailu produktů). Kompletní nabídka skladového i neskladového zboží platí pouze a jen do vyprodání aktuálních zásob!!

 

 

 

Jak reklamovat

  1. Reklamace při nákupu zboží

    • Přihlásit se do sekce " Můj účet ".

      reklamace prihlaseni
    • V sekci " Objednávky " vyberte objednávku, v které je Vámi požadované zboží na reklamaci.

      reklamace objednavka
    • Po otevření detailu Vámi vybrané objednávky lze jednoduše označit produkt, jež chcete reklamovat.

      reklamace objednavka 2
    • Nyní již stačí pouze a jen vyplnit datum převzetí Vámi reklamovaného zboží, uvést typ reklamace, důvod/popis závady a v neposlední řadě požadovaný způsob řešení.

    • Jakož to poslední krok reklamace stačí již označit "Zahájit reklamaci". Tímto krokem je reklamační procedura uzavřena a nyní budeme netrpělivě očekávat Vámi reklamované zboží, a to na kontaktní adrese pro zpětně zásilky (viz " Kontakt ").

    • Průběh reklamace můžete sledovat po přihlášení do " Můj účet " sekce " Reklamace ".


      Pro neregistrované zákazníky je nutno před samotným odesláním zásilky na kontaktní adresu určenou pro zpětné zásilky viz http://www.top1clothing.com/kontakt řádně vytisknout a vyplnit reklamační protokol, který je dostupný ke stažení a vytisknutí viz níže.

       

      Reklamační protokol v PDF ke stažení.

     

     

 

Reklamace

Zrušení objednávky ze strany kupujícího - odstoupení od smlouvy ( bez udání důvodu )

Storno objednávky ze strany kupujícího v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, zejména novely zákona č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září roku 2000, má každý zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od fyzického převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení od smlouvy v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:

  • Zboží nesmí být použito.

  • Zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno či jiným způsobem znehodnoceno.

  • Společně s vráceným zbožím je třeba zaslat také originální daňový doklad(fakturaci), jež byl naší společností odeslán po vyexpedování objednávky na Vámi uvedený e-mail a zároveň byl součástí Vámi obdržené zásilky.

  • Přepravné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno(při ztrátě zboží a nepojištění zásilky zodpovídá za vzniklou událost pouze a jen odesílatel, tj. spotřebitel, který činí právo na uplatnění reklamace).

  • Zboží nesmí být v žádném případě zasláno na dobírku, zásilka toho typu nemůže být z naší strany přijata!! Doporučujeme zasílat zpětné zásilky doporučeně na korespondenční adresu(viz "Kontakt").

  • Tato reklamace se vztahuje i pro možnou výměnu zboží(viz "Jak reklamovat").

Zrušení objednávky ze strany kupujícího - odstoupení od smlouvy ( projevení vady výrobku )

Storno objednávky ze strany kupujícího v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, zejména novely zákona č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září roku 2000, má každý zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od fyzického převzetí zboží. Prodávající a kupující se tímto dohodli, že práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebudou-li uplatněny do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Rozhodnete-li se pro odstoupení od smlouvy v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek:

  • Zboží nesmí být v žádném případě znehodnoceno či poškozeno, pouze a jen při výskytu samotné výrobní vady během běžného používání daného výrobku.

  • Společně s vráceným zbožím je třeba zaslat daňový doklad(fakturace), jež byl naší společností odeslán po vyexpedování objednávky na Vámi uvedený email a zároveň byl součástí Vámi obdržené zásilky.

  • Přepravné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží by mělo být při přepravě pojištěno(při ztrátě zboží a nepojištění zásilky zodpovídá za vzniklou událost pouze a jen odesílatel, tj. spotřebitel, který činí právo na uplatnění reklamace).

  • Zboží nesmí být zasláno na dobírku, zásilka toho typu nemůže být z naší strany přijata!! Doporučujeme zasílat zpětné zásilky doporučeně na korespondenční adresu(viz "Kontakt"). A to z důvodu dodržení reklamační procedury, kdy dochází k přezkoumání samotného práva kupujícího na odstoupení od smlouvy v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, zejména novely zákona č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září roku 2000.

Při současném splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám plnou kupní cenu (bez dopravy) zašleme převodem na Váš bankovní účet či složenkou, a to nejpozději do 3 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě uznané reklamace (projevení vady výrobku) je naší stranou hrazena celá částka včetně manipulačního poplatku, který vznikl zasláním daného výrobku kupujícímu(spotřebiteli). V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět.

Zároveň zde prohlašuji, že jsem plně seznámen(a) s obchodními a reklamačními podmínkami internetového obchodu www.Nejlepsi-Hodinky.cz, a že reklamuji zboží, které bylo zakoupeno v tomto internetovém obchodě. Souhlasím, že v případě neuznané reklamace je provozovatel obchodu oprávněn požadovat úhradu expedičních nákladů při požadavku na zaslání zboží zpět. Zároveň si jsem plně vědom(a) právních důsledků, kterým se vystavuji podvodnou reklamací.


copyright © 2010 - Nejlepší Hodinky.cz

Šperky

Speciální nabídka

Anketa

Jak se Vám líbí nová značka Vostok (naleznete v našem e-shopu za bezkonkurenční ceny!!!

To musím mít! (38%)

Líbí se mi. (20,2%)

Ujde to. (14,7%)

Nic moc. (14,5%)

Vůbec se mi nelíbí. (12,6%)

Zboží v akci

ProduktC-aktualizace udaju

ProduktC-aktualizace udaju

Ballistic

dámské
Vaše cena: 10 000 Kč
Mango QM761.11.01

Mango QM761.11.01

Mango

Vaše cena: 2 399 Kč